Brænder du for at skabe den bedste kundeoplevelse i din virksomhed? Vil du ikke bare levere en god service, men være blandt de bedste virksomheder i din branche? Så er Mystery Shopping måske værktøjet, der kan være med til at realisere den ambition. Den smarte metode giver et præcist billede af virksomhedens serviceniveau og fremtoning – både fysisk eller over telefon og mail. Men hvordan foregår det så? Det er netop, hvad jeg giver dig svar på i dette blogindlæg!

Mystery Shopping – effektivt butikstjek

Hvis din virksomhed skal være blandt de bedste, må du hele tiden undersøge, hvordan den kan forbedres. Positiv udvikling kommer nemlig ikke af sig selv. Det er noget, man må arbejde med – bl.a. gennem grundige evalueringer. Mystery Shopping er en sådan form for evaluering. Som navnet antyder, går det ud på, at en undercover-kunde går ind i butikken for at foretage et køb. Mens dette gøres, lægger han eller hun mærke til en masse forskellige ting. Det gælder både de fysiske omgivelser, men også serviceniveauet, om der forsøges mersalg m.m. Fordelen er, at medarbejderne ikke ved, at det er en test. På den måde får din virksomhed nogle meget autentiske målinger på salgs- og serviceniveau m.m.

Hvem foretager Mystery Shopping?

Som mystery shopper er man trænet i at bemærke ting, som den almindelige køber normalt ikke lægger mærke til. Mystery shopperen er opmærksom på omgivelserne og kan også identificere flere former for mersalg – også de mere skjulte former. Det betyder, at analysen af virksomheden bliver mere præcis, end hvis I bare havde foretaget en spørgeundersøgelse. Hvis du er interesseret i at få testet din virksomhed af en mystery shopper, så kan virksomheden Servicemind hjælpe med det. Det er en virksomhed, der – som navnet afslører – i den grad arbejder mod at skabe den ideelle kundeoplevelse således, at din virksomhed kan brillere!

Simpelt besøg – stort udbytte!

Selve processen med et butikstjek er jo relativt simpelt. Alligevel giver det en værdifuld indsigt, som er rigtig vigtig for at udvikle din virksomhed. Og der er rigtig mange måder, hvorpå mystery shopping kan udvikle din virksomhed. Se bare her:

En analyse fra Servicemind kan hjælpe din virksomhed med at:

  • blive salgsklar
  • evaluere performanceniveauet hos konkurrenterne
  • udnytte kundestrømmen
  • evaluere svartider over mail og telefon
  • sikre at butikken overholder lovgivningen.

Er du interesseret i at høre nærmere om, hvad Servicemind kan tilbyde? Så kontakt dem i dag!

Psst… Leder du efter et webbureau? Klik her.